Продавець Магазин "ЭлитПарфюм" розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
455 відгуків
Знижка на масляні парфуми!Купити
+380976934699
+380 (97) 693-46-99
Первомайская 92, Белгород-Днестроский, Україна
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
eliteperfume

Значки і символи на упаковці косметичної продукції

Значки і символи на упаковці косметичної продукції

Ми всі давно вже засвоїли, що перед тим, як купити щось в магазині, треба дуже уважно ознайомитися з інформацією на етикетці та упаковці товару, перевірити, коли випущена продукція, який у неї термін придатності, які складові присутні в її складі. Але крім цієї текстової інформації на упаковці, на тюбиках, флаконах, як правило, є ще якісь символи і картинки.

В наших магазинах зустрічаються товари, які мають десяток символів на упаковці, зустрічаються і з одним – двома значками. Серед знаків є такі, нанесення яких на упаковку є обов'язковим, а є знаки, які виробник продукції розміщує на упаковці для створення свого іміджу, підвищення рейтингу компанії. Але необхідно сказати, що на продукції, яка виставляється на російському ринку, обов'язково повинен бути лише один символ – «ЕАС", це значок звернення випущеної продукції на території країн, які є членами Митного союзу. Якщо його немає, поверніть товар на полицю.

Як бути з іншими значками-символами? Дуже цікаво, яке значення має той чи інший з них? Що означає, наприклад, баночка з цифрою і привідкритою кришкою?

А почнемо ми, мабуть, зі значка, який не несе для покупця ніякої інформації, але його трактування часто буває абсурдною. Якщо ми подивимося на туби, то у верхній його частині на зварювальному шві ми побачимо невеликий прямокутник (рис.1), він може бути різного кольору.

Рис.1 Туби з кольоровими мітками

Неодноразово доводилося чути про те, що колір цього прямокутника несе інформацію про якість продукції: якщо колір зелений, то косметична продукція складається з натуральних компонентів, якщо колір червоний, то продукцію слід вживати з обережністю, і. т. д.

Рис.2. Запаювання неорієнтованої туби

Насправді цей значок є міткою-маркером (фотометкой) для тубонаполнительного обладнання. Перед тим, як готова туба надійде на упаковку, вона проходить декілька стадій. Спочатку туби закладаються в бункер, з якого за однією вони потрапляють на конвеєр кожна в свій ложемент-стакан, причому в склянці всі вони орієнтовані по-різному (як тубі пощастило), далі туба надходить на станцію розливу, на якій відбувається наповнення її продуктом, і потім вона потрапляє на станцію запаювання. Тут туба запаюється, датується і відбувається обрізка надлишку матеріалу (облоя), який залишився після запаювання. І якщо б туба не була правильно зорієнтована по відношенню до запаечным губок, запаювання могла статися криво (рис.2). Тому перед станцією розливу відбувається орієнтація туби, а прямокутник, про яке ми говоримо – це мітка для датчиків ориентатора. А колір цього прямокутника залежить тільки від дизайну туби.

 

Знаки відповідності

Рис.3. Туба, маркована Знаком ЕАС

Тепер про значущих для покупця значки і символи. Почнемо з найпопулярніших, що зустрічаються на упаковці косметичних засобів.

Знак, про який ми говорили вище - знак Митного союзу (МС), був затверджений зовсім недавно, в 2011 році. Наявність його упаковці, означає, що косметична продукція, представлена на ринку, пройшла всі процедури оцінки
Знак «EAC» замінив знаки Ростеста, до яких ми вже всі звикли.

З метою виділення своєї продукції на тлі аналогічної інших виробників, для підтвердження її високої якості, для завоювання цільової аудиторії деякі виробники йдуть на додаткові і не маленькі витрати і проходять добровільну сертифікацію. Якість продукції підтверджена незалежною експертизою, підвищує рейтинг такої продукції на ринку, є аргументом для її покупки.
За діючими правилами вся косметична продукція, в залежності від виду, припускає отримання або декларації про відповідність, або свідоцтва про державну реєстрацію (маркується знаком ЕАС).

Знаки термінів придатності продукції

Баночка з цифрами. Цей символ означає, яким буде термін, протягом якого ми зможемо користуватися косметичним засобом після того, як розкрили упаковку.

Нас неодноразово попереджали, що необхідно стежити за терміном придатності продукції (втім, як і будь-якої іншої продукції). Купуємо баночку з кремом, термін придатності у неї, скажімо, 2 роки. Відкриваємо, починаємо користуватися і через рік помічаємо, що крем зіпсувався, поміняв колір, придбав якийсь запах, та й шкіра від нанесення його стала реагувати якимись висипаннями, почервонінням! Ми не враховуємо того, що деякі речовини, які присутні у складі косметичних засобів, після зазначеного строку на розкритій баночці можуть окислюватися, змінювати хімічний склад і навіть стати токсичними. Виробник косметичних засобів, в які входять такі речовини, дбаючи про наше здоров'я, попереджає нас про небезпеку. Тому необхідно дотримуватися строку, зазначеного на упаковці.

Зовсім недавно в країнах Євросоюзу запроваджено новий знак зображення мінімального терміну придатності – це пісочний годинник з датою, до закінчення якої косметика зберігає всі свої властивості і не є небезпечною для споживача. Можливо, незабаром цей символ з'явиться і на російській косметиці і дозволить відмовитися від правила визначення двох термінів придатності: загального і після розтину, існуючих на сьогоднішній день.

Изображжение графічного типу повідомляє покупця про те, що на продукцію є якась додаткова інформація, і з нею необхідно ознайомитися перед застосуванням. Як правило, цей символ поміщають на упаковці продукції, при використанні якої треба дотримувати обережності.

Знаки екологічної упаковки

Значок у вигляді листа Мебіуса використовується як символ вторинної переробки. Такий значок, нанесений на упаковку косметичної продукції, означає, що упаковка продукції зроблена (повністю або частково) з переробленої сировини, або що вона придатна для вторинної переробки.

Використання цього символу на упаковці не контролюється жодною організацією і ставити його на упаковку може хто завгодно. Тому, за великим рахунком, наявність цього знака не про що не говорить...

Трикутник з трьох стрілок - це знак, який ставиться на тих виробах, виконаних із пластику, які можуть перероблятися промисловим шляхом. Цифра в середині трикутника і букви під ним визначають тип пластику, з якого виготовлено виріб. Наприклад, цифра і буква на рисунку говорять про те, що виріб (скажімо, флакон з-під шампуню) виконані з поліпропілену. Це доповнення вводиться для полегшення сортування відходів тари перед її переробкою.

Цей знак на упаковці закликає нас містити країну, в якій ми живемо, в чистоті, не смітити, викидати упаковку тільки в призначені для цього місця (в урну, в сміттєві ящики). Іноді на знак додатково наносяться написи, що закликають до чистоти, або слова подяки ("Спасибі") до тих, хто викидає використану упаковку в сміттєві баки. У різних виробників він може розрізнятися і по графічному зображенню.

Знак, виконаний у вигляді двох стрілок, які утворюють коло, називається «зелена крапка». Він часто зустрічається на упаковці косметичної продукції. Може бути як зеленого, так і чорно-білого або зелено-білого кольору, в залежності від дизайну упаковки. Він ставиться на продукції фірм, які вкладають кошти в програму Німеччині за збирання, сортування, переробки відходів. Також цей символ отримав застосування для позначення туб, флаконів та іншої упаковки, безпечною для користувача. За межами Німеччини такий знак не є актуальним, і використання його виробниками інших країн не правомочний.

Знаки на упаковці для косметичної продукції

Ще на флаконах з косметичної продукції можна побачити значок, що зображає дзеркало і гребінець. Він означає, що тара, на яку він нанесений, призначена саме для косметики.
 

Іноді на флаконах і банках з косметичними засобами ми зустрічаємо і такий знак. В даному разі він повинен читатися, як: «Упаковка виготовлена з нетоксичного матеріалу». Але, як правило, такий символ частіше зустрічається на упаковці, тарі, посуді для харчових продуктів.

Знаки етичної косметики

Зараз у світі розгорнута велика робота по захисту тварин. Однією з концепцій такої діяльності є боротьба з неприпустимим використанням тварин в окремих різновидах господарської діяльності людини. Наприклад, ми дивимося фільми з участю тварин і в титрах бачимо напис про те, що під час проведення зйомок не постраждала жодна тварина. Виробники косметики теж працюють в цьому напрямку. На упаковці косметичної продукції (особливо імпортної) ми бачимо символ у вигляді милого зайчика. Це означає, що засіб не проходив тести на тварин. (Правда, у такому разі може виникнути питання, а як дана косметика проходила клінічні випробування?)

Хочеться зупинитися ще на одному значок, на якому зображено яблуко. Такий знак ставиться на косметичної продукції, у складі якої відсутні небезпечні, канцерогенні і токсичні інгредієнти. Це знак перевірки продукції міжнародної організації по боротьбі з онкологічними захворюваннями.

Знаки екологічної безпеки

Багато різноманітних «екологічних» значків. Наявність їх упаковці, означає відповідність продукції нормативам по екології: продукція не містить у своєму складі небезпечних інгредієнтів, і виробничий процес не чинить негативного впливу на навколишнє середовище і людину.

Буква «Е», укладена в коло - екологічний знак, який використовується на території Росії.

А на продукції країн Євросоюзу використовуються наступні логотипи:

Знаки сертифікації БІО-, ЕКО-, натуральної косметики

В останні час такі словосполучення як біологічна косметика, органічна косметика, натуральна косметика стали майже брендом. В економічно розвинених країнах така косметика користується великим попитом, і покупець переплачує великі гроші за зображення знака такої косметики на упаковці.

Продукція, зазначена логотипами БІО і eco, повинна відповідати багатьом нормам: в ній має бути певний зміст інгредієнтів, що мають натуральне походження; рослинні компоненти повинні бути отримано рослин, які вирощені в екологічно чистих зонах та за встановленою технологією; при вирощуванні рослин регламентовано кількість органічних і мінеральних добрив; боротьба з бур'янами повинна вестися тільки механічним шляхом, а з шкідниками – повинні використовуватися тільки не отруйні препарати або природні вороги; продукція не повинна мати у своєму складі синтетичних консервантів, ароматизаторів, барвників і продуктів нафтопереробки.

На етикетках з такою продукцією повинна бути нанесена відповідна інформація: відсоткове відношення ВІО – інгредієнтів, які, в свою чергу, повинні бути помічені в складі зірочкою (*).

Треба зауважити, що в Європі не існує єдиних державних знаків якості. Діяльністю по сертифікації займаються організації, які мають експертів-професіоналів і спец. лабораторії. Кожна з таких організацій має свій логотип. Наведемо тут кілька найпопулярніших символів сертифікаційних організацій різних країн, які можна знайти на упаковці імпортної косметики:

Італія США Німеччина Франція Англія Німеччина США Італія Франція

І в нашій країні Некомерційним партнерством «Наукове товариство косметичних хіміків» (НОКХ) створена система добровільної сертифікації натуральної та органічної парфумерно-косметичної продукції. Розроблено російський стандарт, основні принципи якого при виробництві, контролі якості, при виборі інгредієнтів такі ж, як і в зарубіжних стандартах. У стандарті наводиться перелік натуральних інгредієнтів, натуральних інгредієнтів органічного походження, які можуть використовуватися в косметичній Біо-продукції, і цей список щорічно актуалізується.

І треба пам'ятати про те, що поважаючий себе виробник, який випускає натуральну косметику, не буде використовувати для пакування своєї продукції целофан або поліетилен. Коробочка або пенал для упаковки повинні бути тільки з картону, туби – алюмінієві, а пластикові туби і флакони - або переробляються, або виконані з біорозкладаного матеріалу.

Знаки різних російських конкурсів і премій

З 1998 року в Росії щорічно проводиться Всеросійський Конкурс «Сто кращих товарів Росії». Конкурс проводиться Росстандартом, журнал «Стандарти і якість» та Академією проблем якості і має свій логотип. Підприємства, які підтвердили відповідність продукції, що випускається ними високим вимогам якості, можуть наносити на свою продукцію цей логотип.

З початку 2000 років у Росії проходить конкурс премії Уряду України за якістю товарів. Проводяться виставки-конкурси «Всеросійська марка. Знак якості XXI століття», результатом яких є привласнення лауреати престижних знаків: платинного, золотого, срібного та бронзового. Протягом двох років володар цього товарного знака може використовувати його зображення на своїй продукції, і по закінченню цього терміну повинен підтверджувати отримані знаки якості. Цей конкурс служить розвитку вітчизняного ринку безпечної та натуральної косметики високої якості, а також впровадження нових сучасних технологій для виробництва такої косметики.

Знак ще одного національного конкурсу на упаковці косметичної продукції означає, що цей товар більшість покупців Росії вважають кращим.

Вагові знаки

Латинська буква е, що стоїть після написання ваги, означає, що вказана вага (або обсяг) самого продукту без упаковки, і це відповідає знайомої всім написи «Вага нетто».

А якщо поруч стоїть ще й цифра, взята в рамку, то це. вага або об'єм з упаковкою («брутто»)


На продукції європейських виробників іноді обсяг вказується в рідких унціях. Щоб перевести в зручні для нас миллилитры, помножте цифру перед значком на 30.

Товарний знак

Як правило, всі виробники мають свій логотип – графічну емблему, символ, які виносяться на упаковку, Це торгова марка виробника, яка служить для підвищення впізнаваності організації, її індивідуалізації на ринку, а також для захисту виробника від недобросовісних конкурентів, дозволяє захистити компанії свої права в разі судових розглядів. Для покупця наявність товарної марки у виробника, має гарну, стійку репутацію, є гарантією якості.

Ми розповіли далеко не про всіх символах і піктограм, які можуть зустрітися нам на упаковці косметичної продукції. Кожен виробник хоче просунути на ринку свою продукцію, використовуючи всі доступні для цього рекламні «фішки». Але ще раз повторимося, що на продукції в обов'язковому порядку повинен бути лише один символ - це знак звернення випущеної продукції на території країн, які є членами Митного союзу - ЕАС.

Приємних Вам покупок, і нехай вони принесуть Вам тільки користь і радість.

Незважаючи на перевірену роками дружбу з декоративною і уходових косметикою, деякі значки і символи на упаковках улюблених засобів для багатьох залишаються загадкою.

Розповідаємо, що означають таємничі символи і значки, щоб ви могли похвалитися абсолютною б'юті-грамотністю і знали про свою улюблену косметику буквально все.

ППО — період після відкриття (PAO, Period After Opening)

 

Salt: головне тут, інше за смаком  

Значок ППО — період після відкриття — обов'язково присутня на всіх косметичних засобах, термін придатності яких менше 30 місяців. Це та сама баночка з відкритою кришкою, цифрою та літерою «М» (місяці). Завдання символу — розповісти, як довго можна використовувати засіб після відкриття.

Краще використовувати до закінчення зазначеного терміну (BBE, Best Before End Date)

 

 

Salt: головне тут, інше за смаком  

Крім терміну придатності, будь-який косметичний засіб, ЗА якого менше 30 місяців, має також кінцеву дату, не залежить від того, ви розкрили упаковку чи ні. Найчастіше ця дата позначається символом у вигляді пісочного годинника (на американських б'юті-засоби — таймер-яйце).

Стрічка Мебіуса (Mobius Loop)

 

Salt: головне тут, інше за смаком  

Значок з трьох стрілок називають петлею, стрічкою або циклом Мебіуса, і він означає, що упаковка кошти частково або повністю зроблена з матеріалів, що переробляються. Якщо Mobius Loop всередині кола — перед вами упаковка, зроблена повністю з переробленого матеріалу. Якщо поруч зі значком стоїть цифра — вона позначає відсоток матеріалів, що переробляються всередині складу. Іноді поряд або всередині символу можуть бути і букви. Вони вказують на певні смоли, які використовувалися при виготовленні пластику. Завдання цього значення — полегшити процес подальшої переробки.

Зелена точка (The Green Dot)

 

Salt: головне тут, інше за смаком  

Зелена крапка використовується тільки в Європі, і насправді цей символ рідко буває власне зеленим — частіше чорним або білим. Але незалежно від кольору, ці сплетені разом стрілочки вказують, що компанія виробляє даний засіб, переводить певну суму на відновлення довкілля та утилізацію відходів свого виробництва.

Кролик стрибає (Cruelty free)

 

Salt: головне тут, інше за смаком  

«Ідіть за стрибаючою кроликом» — правильно зрозуміють цю фразу, хіба що, виробники косметичних засобів. Символ стрибаючого кролика був створений у 1996 році, коли відразу кілька організацій із захисту прав тварин заснували так звану коаліцію за споживчу інформацію на упаковках косметики. Побачили такий символ на упаковці з кремом, знайте, він не тестувався на тваринах і не містить компонентів тваринного походження.

Космебио (Cosmebio)

 

Salt: головне тут, інше за смаком  

Cosmebio — професійна асоціація виробників екологічної та органічної косметики у Франції, головним завданням якої є розробка чітких вимог і умов з виробництва біо-косметики, а також контроль над їх виконанням. Такий значок на упаковці говорить про те, що 95% використовуваних інгредієнтів вироблені з натуральних ресурсів, 95% рослинних інгредієнтів мають органічне походження, і мінімум 10% від усіх інгредієнтів мають органічне походження.

Книга (Refer to Insert)

 

Salt: головне тут, інше за смаком  

Знак розкритої книги з рукою означає, що виробник радить перед використанням засоби уважно прочитати інструкцію. Як правило, такі значки можна побачити на «складних» б'юті-продуктах (пілінги, кремах з кислотами і т. д.), з якими краще не ризикувати.

Е-марка (E-Mark)

 

Salt: головне тут, інше за смаком  

Буква «е» на упаковці говорить про те, що кількість засобу на упаковці строго відповідають заявленому. Так що, можна спати спокійно — ви заплатили рівно за ту кількість, яка вам обіцяв виробник.

Вогонь (Open Flame)

 

Salt: главное здесь, остальное по вкусу  

Здесь все просто — изображение пламени на упаковке означает, что средство легко воспламеняется, а значит, не стоит хранить или использовать его около открытого огня и источников высокой температуры. Чаще всего этот значок встречается на дезодорантах, лаках для ногтей и средствах для укладки волос.

NSF (Not safe for)

 

Salt: главное здесь, остальное по вкусу  

Ці три літери розшифровуються як «Не безпечно», однак, боятися продуктів з цим символом на упаковці не варто. Знак NSF говорить про те, що склад засобу не відповідає суворим нормам американських регуляторних органів. Так як, Міністерство сільського господарства США допускає тільки 95% органічних компонентів в органічній косметиці, то маркування NSF ставлять на засобах, які складаються мінімум з 70% органічних інгредієнтів.

Інші статті